emmaakaarlsson

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Emma Karlsson - 20 september 2010 20:49

Ska bara kasta in ett snabbt inlägg nu innan jag ska krypa ner i min säng om kolla på film. Hyrde lite filmer förut så tänkte kolla på Love Happens får hoppas att den är bra! Åkte till marieberg förut hittade lite kläder men ingen vinterjacka och det va det jag åkte dit för att köpa..  Men köpte hårspray, skor, klackstövlar, svarta leggins, grå långärmad, halsduk, mössa, tunlångärmad, polotröja, lite trosor tror det va allt?

Men nu ska jag krypa ner i sängen, och vänta på att älskling ska komma han prata om det förut för att han har moppen här. Så får hoppas att min underbaraste älskling kommer sen!   

Pusshej

  

Av Emma Karlsson - 20 september 2010 13:27

Jag och älskling gick upp vid 8 imorse för jag skulle följa med honom när han skulle träna fast vetrinären ringde och hade tid att kastrera unghingstarna idag så jag stanna hemma och har hjälp till med det fram tills nu och smörjt lite träns och så. Sen känner jag mig väldigt duktig för håller på att rensar i stallet så ska försöka sälja lite grejer som jag inte behöver.  Får se ifall det blir en sväng till marieberg sen mamma prata om det imorse fast hinner ju knappt va där nånting isåfall eftersom klockan blev så mycke :(

Pusshej

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards