emmaakaarlsson

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Emma Karlsson - 19 september 2010 18:57

Sitter hemma nu och har det tråkigt som vanligt?

Sov på vandrar hem i målilla över helgen kom ner dit i fredags mitt på dagen sen packa vi in och lite så sen kolla vi på speedway hem och sov. Sen skulle älskling köra sm på lördagen det gick väl sådär tyckte han fast jag tyckte faktist att det gick riktigt bra för honom! :)

Sen åt vi sen till vandrarhemmet och tog på mig massor med kläder sen kolla på speedway på kvällen igen. Kan bara säga en sak fyfan vad kallt det är ute på kvällarna eller det va iallafall det där. ;s

Sen åkte vi hem runt 11-12 idag så kom hem till älskling käkade och så sen skjutsade han hem mig hit så har jag packat upp min jätte väska, duschat, sminkat mig och tagit lite random kort.. För jag har det extremt tråkigt, älskling skulle komma och sova här inatt men har ingen aning om när för han skulle upp till jesper karlsson sen hit, sen in till nicke och sen sova här fast han har inte kommit tillbaka ifrån jesper än så det lär väl ta ett tag tills han kommer!

Pusshej

  


Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards