emmaakaarlsson

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Emma Karlsson - 15 september 2010 21:34

Tvättade hoppsan förut gick faktist bättre än vad jag trodde att det skulle gå sen borstade jag honom och gjorde honom jätte fin så nu står han inne i boxen med bailys.  Sen har jag duschat och kollat på Idol, och då kom älskling så nu ska vi snart sova massa pussar på det! :)

Jag älskar dig hjärtat! <3

:)

Av Emma Karlsson - 15 september 2010 16:15

Följde med älskling hem igår efter skolan och va med när han böt däck på moppen oså sen kom nicke så då åkte vi moppe med honom på massa småvägar skit kul! :)

Vaknade brevid älskling imorse och fick en "happy day" macka, han tycker väl att jag vart på dåligt humör ett tag eller nått.. Fast det måste jag faktist hålla med om, jag har antingen vart skit arg eller jätte glad och då har jag pratat hela jävla tin så han typ blivit galen, finns det ingenting där imellan längre? Det är ju inte bara jag som stör mig på det utan dom i min närvaro också fattar inte varför, det har aldrig vart så förut utan en bra balans där imellan.. Men inte längre verkar det som? :s

Aja, sen har jag varit i skolan och så röstade i skolvalet idag, och ingen vet vad jag röstade på, hihi ;)

Och nu ska jag snart byta om till hästkläder och gå ut och tvätta hoppsan och göra han riktigt fin bara för att jag fick lust med det!

Pusshej

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards