emmaakaarlsson

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Emma Karlsson - 12 september 2010 21:22

     

Har verkligen skit tråkigt nu har rensat jätte mycke svamp och det är endå massa kvar, suck. Stack iväg med småsyskonen och fiska förut, vi fick varsin och min va störst! :D

Sen har jag duschat och massa medans jag väntat på älskling som skulle kommit mellan 18-19 fast han har inte kommit än, fast prata med han för en stund sen och då va han vid seven och tanka.. Så nu ska jag iallafall krypa ner i min säng och kolla på film och vänta på att han kommer.

hare bra, pusshej!

Av Emma Karlsson - 12 september 2010 17:40

Igår kom jag hem ifrån pappa vid 16 nån gång duscha sen kom fridaälskling hit så gjorde vi oss iårdning och så sen kom älskling hit. Vid 18 kanske fick vi skjuts utav erik in till stan drog till grillen och käka och sen till seven och fixade lite muggar sen drog vi upp till väderkvarn. Och där va gögen, amanda, emil axelsson, jesper karlsson, jesper lindström, nicklas, peter, malte, joppe, robert tk, erik och manne va säkert massa fler som jag har glömt nu men aja. Det blev massa tjaffs när dom flesta fått i sig lite, och älskling mådde jätte dåligt redan vid 23 typ så vid fick skjuts hem till mig då utav nicklas och älskling somnade ganska direkt när han spytt lite. 

Vakna vid 10 idag, sen kollade vi på nån film kommer inte ihåg va den heter sen kolla vi på rädda willy 4 den va jätte bra. :)

Och för typ nån timme sen drog älskling med gögen, niklas och amanda. Fast han skulle komma tillbaka ikväll igen! :)

O nu ska jag spela spel med erik och elin för är barnvakt, sen kanske jag ska rensa lite svamp ååh vilket roligt liv jag har.. Vill verkligen ha en häst nu igen,, hittade en jätte fin arabkorsning och den hette surprise. ;o

Orkar inte skriva mer nu, pusshej

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards