emmaakaarlsson

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Emma Karlsson - 6 september 2010 17:35

Funderar på att gå en sväng? har så jevla tråkigt och inget att göra, och känner att jag verklingen inte bara kan sitta inne längre.. eller har gjort det en timme kanske men endå. Imorse mådde jag bättre hade ingen feber iallafall och hade inte så mycke hosta bara väldigt snuvig så åkte till skolan 10.00 för då skulle vi ha hemkunskap, innan det hade vi idrott och jag har ingen lust att va med på den när jag inte är frisk. Sen slutade jag 14.00 så vänta på älskling sen åkte jag buss hem och när jag kom hem så kom älskling och niklas på mopparna en stund innan dom va tvungna att åka igen. :(

Älskling kanske skulle komma sen men får se hur det blir med det han kanske skulle sova hos kevin, och inte annars kanske han va tvungen att sova hemma så aja får se sen..

Har iallafall fixat dricka tills i helgen men jag ska ju inte dricka så ja vad kul..

Och imorn är det biologiprov super kul eller inte har faktist pluggat några gånger och ska plugga mer sen, men lär mig ju aldrig det där känns världelöst då.

Onsdag ska jag iväg med klassen på nån sivilförsvars grej och tälta kul när jag redan är förkyld.

Sen kommer jag hem på torsdag typ 13-14 nån gång, sen på fredag är jag ledig så det är ju bra. :)

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards