emmaakaarlsson

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Emma Karlsson - 3 september 2010 13:03

Hade ingen tillgång till att blogga igår så gör det idag istället. Sov hos älskling inatt, och sen har det inte hänt så mycke.. Va hos tandis idag, ska tbx dit om en och en halv vecka igen, jippi. Nu väntar jag på att min lektion ska börja om typ 40min?  Då ska vi ha engelska, sen slutar vi :)

Älskling har lovat att följa med mig hem efter skolan så ska jag packa om min väska och käka och lite så sen ska jag och älskling hem till han så sover vi där inatt. Imorn ska jag följa med älskling till Norrköping för han ska tävla, lag sm kval eller nått sånt va det så får hoppas att det går bra! :))

Alltså usch har typ ont i halsen och är värsta snuviiiig. :(

pusshej

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards