emmaakaarlsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Karlsson - 14 augusti 2010 08:43

Va i stan igår kväll/natt med älskling och massa andra. Sen hem till mig och sova några timmar och nu sitter jag och käkar frukost. Ska snaer in till A-sund på hunduts. och hjälpa mamma som ska visa Sara o Geisha.

bloggar senare :)

Av Emma Karlsson - 13 augusti 2010 15:21

Sov hos älskling inatt också, vakna vid 11-12 nån gång käka frukost sen ut och fixa lite i garaget. Och nu sitter jag och väntar på att vi ska åka iväg till kumla för älskling ska tävla. Så får hålla tummarna för att det går bra! :)

Senare sen har jag ingen aning om vad som händer så får se, fast kommer någ inte hem förens 21 typ.. 

Pusshej!

Av Emma Karlsson - 12 augusti 2010 20:00

Har vart hos älskling hela dagen och kollat när han tvättat speedway grejorna, och sen tvätta jag hans moppe :)

Senare drog vi till Jesper och hämtade honom sen in till stan och käka pizza sen åkte han hem igen när vi va vid 7-11 så då gick vi upp imot närlunda där vi hade moppen och där va fridaälskling, ragge och rickard.

Sen hem och sova! :)

Av Emma Karlsson - 11 augusti 2010 15:13

Han inte blogga igår fast hände inte så mycke älskling sov hos mig sen kom hans föreldrar och hämtade oss sen åkte vi och kollade på speedway i kumla.

Sen hem till mig igen och drog till 7-11 och va där en stund sem stack vi hem till mig.

Idag vakna vi väl vid 11 eller nått gjorde iårdning oss oså sen åkte vi till älskling och har hållt på i garaget mest hela tiden.. Nu ska jag äta lite snabbt sen ska vi iväg till Mariestad tror jag så ska älskling träna lite speedway. :)


Av Emma Karlsson - 9 augusti 2010 18:32

Vakna vid 1 idag typ, åt frukost oså sen tog jag och älskling moppen till han och sen har vi grejat i garaget oså.. Och nu ska vi hem till mig igen och följa med mamma till örebro och hjälpa till och bära för hon har köpt några trädgårdsmöbler. Senare sen får vi se vad som händer :)

Av Emma Karlsson - 8 augusti 2010 15:59

Va i stan igår kväll/natt va riktigt bra, sen sov älskling hos mig. :)

Nu ska vi kolla på film, sen äta sen ska jag göra mig iårdnig sen skulle vi upp till Jesper för Kim ville det så aja..

får sen ifall jag hinner blogga senare sen :)



Av Emma Karlsson - 7 augusti 2010 17:06

Åkte till Lidseberg i torsdags så han inte blogga.. Iallafall det va riktigt bra där!

Igår hände väl inget speciellt va hos älskling sen sov vi hos mig.

Idag har det inte hänt så mycke Kim ville upp till Jesper så följde med dit en sväng där va Gunnar och Abbe. Och nu ska vi precis käka, sen blire väl att sminka och göra mig iårdning sen ikväll blire nog stan! :)

Av Emma Karlsson - 4 augusti 2010 20:50

Blev att åka ner till åmmeberg till mormor förut. Sen hem igen har väl inte gjort nått speciellt hållt på lite med Hoppsan oså.. Och nu sitter jag och väntar på älskling som skulle komma och hämta mig med moppen :)

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards