emmaakaarlsson

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Emma Karlsson - 14 augusti 2010 21:47

Hundutställningen gick rigtigt bra. Träffade Saras valp Gorren (Bergshults Eragon), fifan va stor han hade blivit han va min lilla favorit när han va valp! :)

Både Sara och Geisha fick 1:a pris, och Geisha blev "reserv".

Va väldigt varmt mot slutet, men när vi va klara där stack jag hem och duscha direkt och då kom älskling. Så då blev det att packa och sen tog vi moppen hem till han. Har typ tvättat hans speedway grejor och packat in de i bussen oså.  Och nu ska jag typ gå till tv:n där älskling håller till just nu. :P

Blev ingen sverigeträff för mig... Ska upp tidigt imorn och följa med älskling när han tävlar, så blir att hålla tummarna för att de går bra!

Och hoppas att alla andra som va på sverigeträffen hade det bra! :)

Pusshej på er.

Av Emma Karlsson - 14 augusti 2010 08:43

Va i stan igår kväll/natt med älskling och massa andra. Sen hem till mig och sova några timmar och nu sitter jag och käkar frukost. Ska snaer in till A-sund på hunduts. och hjälpa mamma som ska visa Sara o Geisha.

bloggar senare :)

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards