emmaakaarlsson

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Emma Karlsson - 16 juli 2010 21:47

Har packat upp allt som jag köpte va typ en långärmad, 3st trosor, 1bh, 1bikini överdel, 2bikini underdelar, 1par shorts, jeans, 2tröjor har säkert glömt nått.. Men ska göra mig iårdning för ska snart till älskling. Har packat värsta stora väskan, eftersom jag åker på söndag och kommer hem på fredag tror jag. Ska till Skåne med Kimälskling och hans familj.

Så kommer nog inte blogga nått förens nästa fredag, och då kommer förhoppningsvis MASSA bilder! :D


Juste imorn lördag (17/7-2010) har jag och Kim vart tsm i ett halvt år, det har vart dom bästa månaderna i mitt liv helt obeskrivligt underbart!

Jag älskar honom så sjukt mycke han är mitt allt! <3<3<3

Av Emma Karlsson - 16 juli 2010 19:08

Tänkte ju uppdatera igår när jag va hos älskling men fick inte tid till det.. Åkte till Mareistad på kvällen för att han skulle träna speedway, blev att sova direkt när vi kom hem till honom typ.

Sen vaknade vi vid typ 11 sen kom mamma och hämtade mig en stund efter det sen skulle vi åka till Marieberg och shoppa men blev att åka till Motala galleria eller va det hette istället. Men blev skapligt mycke kläder endå.. Uppdaterar senare vad det va för nått.

Nu måste jag börja packa för ska till Skåne med älskling söndag morgon! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards